e-handel


"Vækst uden vokseværk - med et ehandelssystem kan du holde døgnåbent uden at komme i konflikt med lukkeloven og du kan tiltrække kunder fra et meget større opland - måske hele verden!"

Behov og krav til et ehandelssystem er forskellige og afhæger af om der er tale om salg til virksomheder (B2B) et forhandlersystem eller salg direkte til private (B2C).
Nedenfor er beskrevet en række af de mest almindelige funktionaliteter, men derudover er BellCom Open Source specialist i udvikling af ny funktionalitet og tilretning til virksomhedens behov og processer.

Uendeligt antal Kategorier og Produkter
Systemet understøter ubegræset antal produkter og kategorier.
Disse kan oprettes manuelt via browser interface eller via virksomhedens øonomisystem.

Betalings moduler
Ved handel pånettet skal sikkerheden væe i hø. Dette sikrer både din virksomhed ikke mindst kunden. Det understøttes at benytte stort set alle kendte betalingsformer såsom. Dankort, e-dankort, netbank (danskebank og nordea), VISA, mastercard, Efterkrav, konto overforsel samt en del udenlandske løsninger herunder PayPal.

Fragt moduler
Fragt kan defineres på en lang række forskellige parametre, herunder vægt, pris og forsendelsessted. Eksempel: En ordre skal til grønland og der opkræves ekstra hvis brugeren har valgt efterkrav. Eller kunder der køber for mere end x antal kroner skal måske fritages for fragt. Dette kan defineres manuelt via browser interface eller via virksomhedens økonomisystem.

Integration med økonomisystem
Systemet har en række forskellige muligheder for integration, afhængig hvad virksomheden er "parat" til. Dette kan være en direkte integration via webservices hvor produkter, ordrer samt notifikationer og bekræftelser udveksles automatisk med økonomisystem og ehandelsystem.
Eller det kan være den mere simple udveksling af produktfiler (f.eks. kommesepereret).

Ordrestatus og kunde information
Alle dine kundeinformationer samt deres ordrestatus er tilgængelig online. Når der skiftes status på en ordre sendes automatisk en notifikationsmail til kunden om dette. Ligesom kunden online kan tilgå sin faktura og udprinte denne. Således er det ikke nødvendigt manuelt at sende notifikationsemails, følgesedler eller faktura til kunden.

Flere sprog og understøttelse for flere valuta m. forskellige kurser
Butikken kan håndtere alle sprog og valutaer.
Valutaer til de forskellige sprog kan defineres via admin interface ligesom valutakurser kan opdateres automatisk.

Tilmelding og udsendelse af nyhedsmails
Ved registrering i butikken kan kunderne tilmelde sig nyhedsbrev. I admin interface kan der udsendes email til enkelte kunder eller afsendes samlet nyhedsbrev.

Lagerstyring og varianthåndtering
Ehandelssystemet understøtter lagerstyring og håndtering af varianter. Ved køb gives kunderne automatisk besked om den aktuelle lagerstatus og meddeler hvis et produkt er udsolgt.
Derudover understøttes varianthåndtering, herunder lagerstyring på varianter.

Mange yderligere funktionaliteter samt fleksibel mulighed for udvikling af ny funktionalitet Udover ovenstående understøtter ehandelssystemer mange yderligere funktionaliteter, herunder:

  • Import og eksport af data
  • Backup til din pc
  • Tilmelding til og udsendelse af produkt opdateringer
  • Salg af software med download og begrænsning på antal downloads.
  • Bruger anmeldelser af varer
  • Køb uden tilmeldelse / registrering
  • Bannerstyirng
  • Og meget mere
Læs om osCommerce og servicelinier [her]

Ring til os og hør mere om hvor nemt vi gøre dine ideer til virkelighed!

Ring på telefon: 7026 0085 eller send en mail: salg@bellcom.dk