Vil du øge din effektivitet og have gladere kunder

Er din kundebetjening afhængig af knappe ressourcer som personer, udstyr eller begge dele, så er der penge at tjene på at optimere din planlægning. Samtidig kan du give dine kunder en bedre service oplevelse ved at give dem øget indblik i de muligheder du kan tilbyde dem.

Så har vi løsningen til dig!

Bellcom tilbyder en brugervenlig alsidig løsning til effektiv online bookning og administration ressourcer og personer.

Med Bellcoms hostede booking system system får du:

  • Mulighed for differentierede brugertyper.

  • Enkel administration af kundeaftaler

  • Enkel administration af kursustilmeldinger

  • Enkel bookning af ressourcer, f.eks. lokaler, baner og rekvisitter

  • Mulighed for flere tilknyttede ressourcer i samme bookning.

  • Mulighed for individuel angivelse af åbningstider

  • Enkel administration af lukkedage, helligdage mm..

  • Udskrift af holdlister mv..

  • Mulighed for bekræftelser og reminders via SMS.

Alt det får du fra kun 175 kr. pr. måned.

Systemet kan også integreres med din hjemmeside, dit CRM system og andre databaser.

Det er lige så enkelt at bruge for dig som for dine kunder.

 

Ring til os, og hør mere om hvad vi kan gøre for dig!

Ring til os på telefon: 7026 0085  eller send en email til: salg@bellcom.dk