Customer Relation Management (CRM)

Bellcom tilbyder SugarCRM til at holde styr på kundedata og aktiviteter - 24 timer i døgnet.

SugarCRM



SugarCRM er en fuldt udbygget CRM løsning der opfylder de skrappeste krav indenfor området. Det gælder med hensyn til funktionaliteter som journalisering, pipeline rapportering, opfølgning, kampagnestyring osv. såvel som til brugervenlighed. Sugar CRM er enkelt at gå til brugermæssigt såvel som økonomisk. - Og så er det online 24 timer i døgnet direkte fra internettet.

Betal for det du bruger
SugarCRM er loyal overfor open source filosofien og koster ikke noget. Det eneste der skal betales for er hosting.

Èn indgang til alle kunde data
Vi kan ikke understrege nok, hvor meget tid og besvær vi selv sparer ved at have alle data et centralt sted. Ingen unødvendige opringninger for at få et telefonnummer eller tidligere tilbud.
Vi kan altid se hvem der sidst har talt med en given kunde, samt hvad de talte om. Det er ikke alene besvær vi sparer, men også timer, da ivrige kunder kan have en tendens til at sætte mange i gang med den samme opgave. Hvilket jo ikke er helt billigt.

Ordrebog / pipeline – grafisk oversigt
Med SugarCRM er det muligt at få et "her og nu" overblik over ordrepipeline dvs. mulige kunder, nye kunder, tilbud, ikke lukkede odrde samt lukkede ordre. Hermed kan en stigende / faldende trend hurtigt aflæses og reageres på.

Arkiver e-mails direkte i CRM
E-mail er blevet en integreret del af en tilbudsgivning. Sådanne er juridisk bindende og bør ligge centralt som en del af CRM systemet.
Med Sugar CRM er det muligt at arkivere direkte fra brugerens mailklient med blot et par enkelte museklik. Understøtter bl.a. Mozilla thunderbird samt Outlook.

Nem navigering
Systemet er nemt at navigerer rundt i. Der er mange genveje, så brugeren med få klik kan skifte mellem kundernes konti, opgaver, tilbud, oversigter, mails m.m.
Denne brugervenlighed kan understøttes yderligere ved at fjerne evt. komponenter og funktionaliteter, der ikke bruges fra løsningen.

Multi- sprog og valuta
Systemet understøtter flere sprog og flere valutaer. Dette hjælper virksomheder der alene opererer i danmark, såvel som multinationale selskaber.

Mange funktionaliteter
Udover ovenstående er der mange daglige opgaver der kan styres via CRM, herunder:

  • Importer data direkte fra andre systemer såsom Salesforce.com (til brug for migrering fra virksomheden evt. eksisterende CRM)
  • Opgaver / tasks
  • Notater
  • Tildeling af opgaver
  • Afsendelse af emails
  • Central links samling
  • Integration med IP telefoni
  • og meget mere...

Vi bruger det selv!

Læs om SugarCRM og servicelinier [her]

Ring til os og hør nærmere om mulighederne for din virksomhed/organisation!

Ring til os på telefon: 7026 0085 eller send en email til: salg@bellcom.dk